Zombie Cheerleader Camp - 1.9

Sajna akadnak olyan érdektelen filmek, amiket még manapság is meglehetősen nehéz letölteni megszerezni. A Zombie Cheerleader Camp c. produkciót csak német nyelven sikerült, ami nekem nem igazán pálya, tekintve hogy nem beszélem a nyelvet. Ha már így adódott, gondoltam húzok egy merészet, és felirat nélkül nézem végig, a cím egyébként sem implikál komoly párbeszédeket.

Nem kellett 5 perc, és már tudtam hogy nem tévedtem.

Valójában már a címet elolvasva pontosan tudja az ember hogy miről fog szólni, és a legnagyobb gond az, hogy tényleg arról is szól, mindenféle csavart és plusz ötletet nélkülözve. Akad néhány fiatal nő akik egy erdő széli Cheerleader táborban töltenek pár hetet, amikor beüt a krach és egyesével elkezdenek megfertőződni. Szerintem nem szükséges több időt tölteni a történet boncolgatásával, inkább térjünk át a többi elemre.

Színészi teljesítményről illetve karakterekről, mint olyan, nem igazán lehet beszélni. Vannak persze amatőr színészek, akik ledarálják a kamera előtt az előre megírt szöveget, de annyi szenvedély van a játékban mint egy kupac székletben. A vágás, a hangok, a jelenetek egyaránt lélekfacsaróan szarok, akárcsak a zombi smink és viselkedés, arról nem is beszélve, hogy 40 percig nyomukat sem látni a képernyőn, úgy hogy a film maga szűk 80 perc.

Ahogy az persze lenni szokott, a film próbál kompenzálni a foghíjas öltözetű fiatal nők látványával, mindenki indokolatlanul sokat meztelenkedik, fürdik, számos kivillanó mell kerül a képernyőre, de még csak ezt sem igazán sikerül jól megcsinálni a rendezőnek, mivel igazán csinos nők tekintetében a filmben komoly hiány van.

Összegezve a látottakat, a produkció még az egészen a rossz filmeknél is szamárpadban ülne és már így is túl sok időt szántam rá az életemből. Ti ne kövessétel el ugyanezt a hibát.