Cowboys vs. Zombies aka. The Dead and the Damned - 3.2

A filmet az egyik népszerű torrent oldalon láttam meg először és ezzel a címmel, azonnal elhatároztam hogy meg is nézem. Bár nem igazán tudtam mégis hogyan fog kinézni egy zombie-horror-western, de sejtéseim voltak. Még jó is kisülhet belőle, bírom a western-t, és a hatlövetű Coltos Walking Dead-es jelenetekért is odavagyok, persze tudom, ez nem egészen ugyanaz.

Filmünk egy magányos fejvadászról szól, aki igyekszik minél több vérdíjat bezsebelni a rosszfiúk elfogásával. Hírt kap egy veszélyes indiánról, akinek a nyomába ered egy csinos szőke lánnyal az oldalán, akit majd csalinak szán. A vadászat közben nyomon követhetjük mi zajlik a közeli városban, mi más, mint zombijárvány. Az erdőben egymás farkát kergető hármas csak akkor veszi észre a bajt, amikor már körül vannak véve a élőhalottakkal. Számomra furcsa volt hogy jóval több zombit öltek meg a film során, mint amennyinek a kisváros lakossága tűnt. Beütött a James Bond betegség is, a szereplők annyi töltényt használnak fel, amennyivel a líbiai felkelők simán bevették volna Tripoli városát.

Ha pozitívumot kell említenem, egy dolgot biztosan ki tudok emelni, méghozzá az indokoltnál jóval több női mellet. Ráadásul a jobbik fajtából, talán engem is ezek a jelenetek segítettek át a film unalmasabb pontjaim, és büszkén mondhatom végignéztem a kevesebb mint másfél órás szörnyedelmet. Sok zombi, sok lövöldözés és sok halál. Összességében nem volt annyira borzalmas, vannak ennél sokkal rosszabb filmek is, viszont ha valaki szórakozni is akar, akkor kerülje el.